17.05.2013

Artık mumları değerlendirmece

Artık yanmayacak duruma gelmiş mumları eritip yeni mumlar yaptım. Kocaman mumun sadece ortası yanar gider ya öyle mumlar işte :) Bir de önceden aldığım uzun ince mumlardan kullandım birkaç tane. Ben mumları bıçakla küçülttüm. Elimi zorlamışım birazcık su topladı. Rendeyle daha kolay olabilir.
Eski bir tencerenin içinde ocağın en küçük gözünde erittim mumları.


Mumların içinden çıkan fitilleri de kaleme dolayıp bardağın üzerine koydum. Önceden eritip yeni mumlar yaparım diye aldığım uzun bakkal mumlarından çıkan fitilleri kullandım. Bir dönem mumla ilgili o kadar çok site dolaşmıştım ki onlardan birinde gördüm bunu ama şimdi bulamadım hangisi olduğunu.



                                                  Kürdan bile kullandım fincanlar için.



                                                          Ve sonuç...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder